Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 28. marts 2010

dere var klare
og kom til meg
initiativet gav
meg opphisselse

mann og dame og meg
ukjent terreng for oss

du likte deg i midten
vi stivnet på hver vår side
sammen gjorde vi oss kåte

sakte av med klær
stående i rommet
følsomt fingret vi et vått kjønn
du kom allerede

dine hender rundt hvert sitt lem
mykhet og hardhet likte seg sammen

din munn omsluttet nå
to stive og blodfylte
klare til å ta deg

en foran og en bak
du ble fylt av det beste
harde stivheter

med jevne bevegelser
kom du igjen
vi byttet plass
tempoet steg

på rygg tok du begge i munnen
hendene dine var bestemte
vi sprutet samtidig over dine bryster

våre fingre ga deg en siste orgasme

2 kommentarer:

  1. Dette lager flotte bilder i hodet mitt

    SvarSlet
  2. hehe åsa du har jo allerede sagt det jeg skulle til å si jo :-)

    SvarSlet