Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 26. marts 2010

en hånd stryker over deg
tar for seg hele kroppen

to hender masserer deg
du blir helt matt

nå kommer vi
det blir fire hender

fjærlette fingre
harde lemmer

du ser oss ikke
bare føler og nyter

orgasmen får du
igjen og igjen og igjen

2 kommentarer:

  1. mmmmmm fantasispinner dette ja :-)
    ønsker denne massasjen jeg kan jeg få den i gave :-)

    SvarSlet
  2. fantasi eller tilbakeblikk
    det kommer nok an på hvem som forteller
    og hvem som lytter

    SvarSlet