Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

tirsdag den 23. marts 2010

månen er ikke synlig nå
men snart blir den ny

det er så vidt
jeg kan se deg
men så blir du større

da tar jeg fjæren
og kiler deg lett
over det lille jeg ser

så blir du større
da bruker jeg fingre
du nyter masse

når du er over halv
må hender tas i bruk
det finnes fuktighet
på månen

du blir snart fullkommen
jeg har vandret
over hele deg
nå renner det

så smeltes vi sammen
min meteoritt føler seg fram
du blir gjennomboret
gang på gang

tyngdekraften virker
vi løftes
til uante høyder
mange ganger

så begynner månen
sakte å trekke seg tilbake

men snart kommer den fram igjen

og sånn blir det
i millioner av år

3 kommentarer: