Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 28. marts 2010

jeg er varm og klar
og må ha deg nå

tar deg fast med hånden
og fører deg mot min stivhet

oljen renner
blir het

jeg sitter og fører deg
opp og ned
gang på gang

vrir litt på deg
med fast grep

jeg nyter og nyter
reiser meg og tar nytt grep

harde tak inn og ut
om igjen og igjen

legger meg på rygg
når jeg kjenner det er tid
for å komme i deg

min varme sæd fyller deg til randen
jeg blir igjen herlig utslitt

takk for nå
mitt gode
sexleketøy

1 kommentar:

  1. når en er alene er det godt å ha en hjelper som går på batterier ja :-)

    SvarSlet