Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 7. marts 2010

jeg la hånden min
i din nakke
du likte pellingen min

blir det
pulings i kveld

jeg pelte videre
nedover din rygg
og føler dine rumpeballer

den andre hånda
begynte å pille
deg rundt brystet

selv med alle
klærne på
kjenner jeg at du
blir opphisset

vortene dine stivner
når jeg fortsetter
min pilling

rundt magen
og videre nedover
pelte jeg på deg

mine fingre føler
innsiden av lårene dine
og enda litt oppover denne gang

jeg kjenner du
er fuktig allerede

i mellomtiden
har du pelt på meg
og jeg er hard
som bare det

det blir puling i kveld

1 kommentar: