Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 24. marts 2010

uventet besøk ble det

jeg åpnet døren
der stod du

sint og streng
det blikket hadde jeg sett før

og så kjeftet du
på meg

jeg gjorde som du sa
tok av meg klærne

stod naken foran deg

ditt strenge blikk
gjorde meg opphisset
det så du

jeg klarte ikke å la være
tok tak i din bluse
og følte på din kropp

min tur
din tur
begges hender
tok for seg

kjønnene og kroppene
ble nakne

så våt
og herlig kåt

vi begge ble
salige

1 kommentar: