Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

tirsdag den 5. oktober 2010

du flyter over
av fuktigheten

mine hender
gnir ditt ansikt

føler seg nedover
til brystene dine

jeg suger
det jeg kan

pulsen stiger
når fingrene
pløyer gjennom
ditt hår

kjærlighetens sang
er på vår side
vi blir bundet fast

jeg banker
dypt inne i deg
med rullende bevegelser

kyssene våre
går over
lepper og kinn

lårene skjelver
likefør orgasmen kommer
stønnene er dype

Ingen kommentarer:

Send en kommentar