Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 14. oktober 2010

rommet lyses opp
når jeg ser ditt herlige smil
jeg drømmer meg inn
i dine varme øyne
du smelter meg

kroppen din er het
jeg blir ganske ør

kjenner din tunge
i min munn

hendene dine
føles rundt hele meg

legger meg
tett inntil deg

vi merker at
hjertene slår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar