Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 21. oktober 2010

Sophie
En dejlig morgen
Du kysser mig på kinden
dine hænder kærtegner min krop
lader som om jeg sover
jeg vil ikke vågne op
Du vil ikke vække mig
men jeg mærker din berøring
ømheden fra dine hænder
min krop den gløder
Langsomt åbner jeg øjnene
nu står tiden står stille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar