Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 21. oktober 2010

Mette
Kærlighed er noget underligt noget
Det kan gøre en så pokkers glad
Men også en dybt ulykkelig
Når du kigger på mig med dine smukkeste brune øjne
Kan jeg ikke undgå at blive helt blød om hjertet
Men jeg ved også det snart er forbi
Inden længe er det fortid
Jeg ved jeg snart ikke mere skal se dig igen
En tårer løber ned af min kind
Jeg vil aldrig glemme dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar