Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 15. oktober 2010

kan jeg si deg noe
bare mellom oss to
du tenner meg veldig
jeg ser deg hver dag

du er så stilig
jeg blir opphisset
bare jeg ser deg

spøkefull er du
tuller med det meste
selvom alvoret tynger oss

har ditt eget glimt i øyet
kler deg litt rufset
akkurat det jeg liker

nå vet du det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar