Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

tirsdag den 26. oktober 2010

Tabt kærlighed
Af Christian Øvre

Jeg savner dig
Jeg savner at give dig et kys
Et kys på halsen mens jeg holder om dig
Jeg savner at kende dig, se lys

I en mørk time

Engang kendte jeg dig godt
Jeg kan ikke sige at alt gik fint
For det ved vi begge er en løgn
Men uden dig er jeg forpint

Jeg savner tryghed

Jeg savner en jeg altid kan regne med
En der kommer når jeg har brug for det
En der kan holde om mig
Når jeg ikke længere vil blive set

Af lyset

Engang kaldte du mig din ven
Ja sågar en kæreste
Men det var kun en kort tid
Fordi så skete det aller værste

Jeg sagde det ord!

Hvis jeg ku' ville jeg gå tilbage
Tilbage til den dag i bussen
Lukke munden på mig
Og i stedet snakke om havets brusen

Men det er for sent!

Jeg kan snart ikke mere
Snart er jeg måske død
Død og borte
Lige der, hvor ilden slukker sin glød

Der vil jeg være

Lige der, i tid og rum
Jeg vil holde et vågent øje med dig
Jeg vil se hvert et skridt
Måske endda i en drøm fortælle dig
At jeg altid vil elske dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar