Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 21. oktober 2010

Elskov
Louise
Jeg længes efter dig min mørke engel
Længes efter din krops seksuelle bevægelser
Du er smidig som en fræk tigermis
Og du er alt hvad sex betyder
Dine kys vækker erotiske tanker i mig
De tænder min krop og udløses af dig
Åhh min mørke engel jeg kan mærke din styrke indeni
Du er min elskede tyv
Du stjal noget den nat
Giv det ej tilbage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar