Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 17. oktober 2010

stemmen i telefonen
var helt ukjent

du ba meg komme samme kveld
jeg sa ja
uten å vite hva jeg gikk til

jeg så deg da
for første gang
når du kom gående
tilfeldig mot meg
vi kjente hverandre ikke

når blikkene våre endelig møttes
føltes en stor varme

når du tok av deg frakken
stod du der i en knallrød kjole
utrolig sexy og opphissende

dyp utringning
langt lyst krøllete hår
et herlig smil
strålende øyne
utrolig sexy dialekt

når jeg endelig
fikk ta på deg
ble vi enige om
å sees snart igjen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar