Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 3. marts 2010

jeg kryper sakte under dyna
du ligger der og venter

varm og kåt
er du
under pysjen

jeg tar den sakte av
føler at du blir
enda mer varm og våt

nakne ligger vi
inntil hverandre
varmen blir enda større

mitt nakne lem stivner
inntil din fuktige kropp

våre hender
vandrer over kroppene

du blir enda våtere
og jeg mer stiv

MmmM

1 kommentar: