Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 3. marts 2010

jeg reiser langt
for endelig å møte deg
du møter meg
med åpne armer
en lang klem
og et herlig vått kyss
 
vi føler varmen
i våre kropper
vi kan bare
få det godt
 
hendene vandrer
over hverandre
fingrere føler
seg fram
 
klær løsnes lett
snart er vi nakne
det er kaldt ute
inne er det bare hett
 
jeg stivner
kraftig og hard
dine hender
er myke

1 kommentar: