Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 9. august 2010

du er lydløs
når du kommer inn
smilet ditt er bredt

nakenheten din
overrasker meg
øynene er frekke

slenger kroppen
på sofaen

hever hoftene
utfordrer meg
jeg må smake

lar tungen sakte gli
over din klitoris
du blir våt

en finger i deg
kåtheten stiger
du vrir deg

du er så fuktig
tunge og lepper
flere fingre

du puster
og peser
mer og mer

jeg fortsetter
du klarer
ikke holde tilbake

orgasmen river
i kroppen

du står nesten i bro
rister opp og ned

pusten sakner
du segner om

fortsatt lydløs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar