Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 27. august 2010

du vandrer bortover
vår egen sti

dine høstklær
fremhever dine former

jeg tennes mer og mer
der jeg rusler bak deg

ser dine legger
og muskuløse lår

venter på vårt lille stopp
i shelteren

med svette skjorter
som må tas av

slitne føtter
og massasje

resten av natten
er vår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar