Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 8. august 2010

du lar meg få smake på deg
tungen svømmer nesten
i din våte hule

det pirrer meg
som havets bølger
svaier din kropp

du er vakker
du tar på meg
hånden er varsom
men bestemt

det knytter oss sammen
verden er oppned
der du ligger
beina på puten
og jeg motsatt

la dette fortsette
som i en herlig drøm
min hånd glir over
din myke hud

ruset på elskov
glir vi sammen
og når orgasmens
høye sus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar