Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 13. august 2010

helt naken
lå du der

jeg la meg
over deg

du smilte
ganske lurt

blikket ditt
sa meg alt

slikket brystene dine
ømt og sakte

nedover magen
jeg fant ditt våte kjønn

tungen utforsket
varm og nybarbert
var du

du fikk oppmerksomhet
holdt deg godt fast
når jeg slikket

hardt og ømt
på en gang

hendene og fingrene
ble tatt i bruk

du ble slikket
opp og ned
om og om igjen

kåtheten rev
i deg

du ristet
og skalv

dine safter rant
rundt min munn
og over mine hender

orgasmen kom
igjen og igjen

så klinte
og kysset vi
lenge

saftene dine
smakte oss begge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar