Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 9. august 2010

alene i badstuen
sløve tanker
hete fantasier
besøk av deg
du fulgte etter meg
fra bassenget
jeg så dine lange blikk
ukjente nabo
jeg tennes
av ditt korte håndkle
prøver å skjule det
du ser meg lenge i øynene
lar kroppen bli naken
mitt håndkle faller
du tar min stive stake
beveger hånden sakte
jeg nyter
din andre hånd
masserer ballene
det er fuktig
du lar dine bryster ta over
det glinser av oss begge
så begge hender
opp og ned i raskere tempo
jeg klarer ikke motstå
du ser det
lar tunge og munn
gjøre siste innsats
jeg kommer
det rister i kroppen
sæden spruter
og renner
nedover ditt ansikt
over dine bryster
og hender
vi må i bassenget igjen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar