Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

tirsdag den 10. august 2010

middagens drama
inneholder sang
festlige taler

glidelåsen trekkes ned
bakpå din rygg

glassbollen
og alt det klare
bare blanke sider
dine tanker

du klamrer deg til meg
sideren flommer over
med sine vasne bobler

jeg plukker på din røde rose
dine torner stikker
mer enn før
jeg brenner meg
men blyg er du ikke
så jeg tar deg med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar