Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 9. august 2010

tiden er umulig
uten synlige tegn

ikke kom
uten meg

hva du enn
har på deg

stillheten
ser bare sånn ut
innvendig
er det høy puls

forventningene
står i kø

din omfavnelse
fanger meg

du trenger
ikke se

i magen
synger min sang

det er dine
toner
i regnbuens farger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar