Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 5. august 2010

(husker ikke hvor jeg fant dette fine diktet; men publisérer det likevel...)

Pikebarn
Du er så ung
mot min erfarne hud
18 år, voksen i deg selv
men så ung i meg
Bedende er du
stryk meg mann
sier dine tåkefulle lepper
der de visker
vakre ord mot desemberhimmelen
Vakker du er
hud som silke under mine
fingre
Fast er dine knoppede
bryster
vist som siluetter
mot purr purr kveldshimmel
sitrende i barnlig
stolthet
Fingeren følger
i kveldslyset
veien nedover
langs eventyrveien
mellom dine unge harde
rumpeballer
Det er varmt, og du er…. ung
vil mere sier du
jeg sier du er ung
kanskje for ung, umoden
til hva da..?? svarer du
Til å elske med en mann
som meg
hvorfor? spør du!
Fordi sier jeg
og lar fingene fortsette
på eventyrveien
over ryggradens humper
Fuktig varme treffer erfaren fingerhud
som et sjokk, du er våt
og stengelen løfter sitt hode
mot din mørkerøde
åpne rose
Forsiktig med sløret
andaktsblikk
treffer jeg noe
varmt
sjelvende stopper livet
blikket sløres
stemmen blir visken
Det er oppkommet til ungdommen
som har truffet meg som
ømme kniver i buken
vries rundt og sender bølgende
vellyst til mitt indre, min
ømhet strømmer ut…
gjennom fingetuppene
du min prinsesse
lokkerose
Kom visker du
kan ikke..jo kom
motet til styrken svikter
og sakte sakte
trer du ditt rødglinsende
kjønn over den blodåresvulmende
stengelen og visker
den er stor, “jeg har eggløsning”
kom visker dine glinsende lepper…
fyll meg….

Ingen kommentarer:

Send en kommentar