Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 2. december 2015

Du

Du

“När natten faller på då längtar jag så,

Men vad er det egentligen jag hoppas på,


En öppen famn en värmande vind


Någon at strecka kinden intill.


Å jag lärde mig som barn at inget kommer lett.


Den rätta kärleken kommer inte så lätt.


Men når alt gör ont vad gör man då.


Når man har funnit rätt men inte når fram ändå.


Om du tog min hand så skulle jag ge dig alt.

Alla mina drömmer och hela min hand

Om du tog min hand så skulle jag vagga deg ömt

Varje dag in till drömmarnas land

Du har blicken åt mitt håll men något är i din väg

Som får bägge till at frysa vi bygger upp en spärr

Letar hela tiden efter var vi står

Å jag tror at vi har ganska olika mål

Om du tog min hand så skulle jag ge dig alt

Alla mina drömmer och hela min hand

Om du tog min hand så skulle jag vagga deg ömt

Varje dag in till drömmarnas land

Kanske vi har en värld mellan oss två som ingen annan kan rå på

Å kanske vi en dag skal bli två ner kärleken har växt


Kanske vi har en värld mellan oss två som ingen annan kan rå på


När kärleken har växt enda upp till himmelen.”




Lyckemix

Ingen kommentarer:

Send en kommentar