Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 13. december 2015

Savn


Jeg kjenner deg enda, her jeg ligger i senga mi og våkner til en ny morgen. Det kjennes, alt sammen; alle berøringer av forskjellig slag, klyping og knaing og våpen jeg ikke kunne beskytte meg mot. Ikke ville beskytte meg mot, heller, for den saks skyld. All hardhet og mykhet - i handling og i ord.
Jeg savner deg inni meg og utenpå, jeg. Overalt. Samtidig kjenner jeg deg overalt. Det er rart, det der – og kriblende deilig. Det er en brann mellom bena. En sånn liten ulmebrann, som går seg til litt gradvis og varer lenge. Sånn godt. Den jobber og er, og jeg er også. Sammen med deg, selv om jeg ikke har deg hos meg – akkurat nå.
Jeg savner deg, jeg - vet du det?

-maanestraale-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar