Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 30. december 2015

Om



Om



jeg er til
jeg er til fals for så meget
til låns og til evig arv og eje
til rotterne og til fri afbenyttelse
jeg er til dyner og vinglas
til favntag og melankolske vidnesbyrd
til åndedræt jeg lever gennem
dit såvel som mit
jeg er til dig og
dine smøger på altanen
til gavn for din flugt
og til nytte for din afvikling
jeg er til at tage og føle på
jeg er til poesien
og poesien er sin egen sandhed
jeg er til fyrster i tagspær
violer i fuger og tvivlens tillid
jeg er til fest med de fleste
jeg er til den
der kan rumme mig
jeg er til at forstå
hvis du giver det en chance
jeg er til at overtale
jeg er til
og jeg håber
du kan mærke det
og tro mig



Hybenblod

Tekster af Linda Nørgaard Framke

by hybenblod

Ingen kommentarer:

Send en kommentar