Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 30. december 2015

Leopardens år




Leopardens år


leopard
2016 skal være leopardens år
Vi kaster vores ønsker foran os.
Vi lægger vores resolutioner og forsæt ind i det nye år, og håber at tiden kan hjælpe og læge alle sår. Dette nye spejlblanke, spæde år.
 *
Vi giver vores guld til andre og beder dem bære det, fordi vi bliver blændet af vores eget lys. Det samme sker med vores mørke sider, vores skygger. Vores fejl,  vores pletter. Det er nemmere at få andre til at bære dem end at tage dem til sig, tage ansvar. Ansvar betyder at svare an – svare på skæbnens og livets bud.
Når vi elsker vores skygger bliver det nemmere at elske os selv.
*
Det er  ikke en hemmelighed at de foregående to år har været anni horribili for mit vedkommende. Svære, udfordrende, spændende, farlige, mørke – som en panter, der egentlig er en sort leopard.
Jeg har besluttet mig for at min aspiration for det det herrens år 2016 skal være så enkel som overhovedet mulig:
  • At finde et nyt sted at bo
  • At være sober
  • At sove godt, spise sundere og spadsere
  • At skrive
Og så kunne jeg måske tilføje, halvt i spøg, halvt i alvor – at bære ALLE mine pletter. Og lade lyset mellem dem skinne. Som en leopard.
*
In-spiration betyder at modtage ånd. A-spiration betyder at give ånd – spirit.
Hvad vil du puste ånd, liv og lys ind i i dit nye år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar