Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

lørdag den 5. december 2015

Et godt, meningsfylt og vakkert liv


“Det psykologiske aspektet ved livsstilen er definitivt det viktigste. Jeg trenger at det stilles krav til meg, at det forventes at jeg oppfører meg ordentlig og at jeg utfører mine plikter og følger regler som avtalt. Jeg trenger å føle at jeg lever innefor faste rammer og at jeg blir holdt mentalt på plass av den som elsker meg. Dette gir meg kjærlighet, trygghet og stabilitet. Derfor er disiplin viktig; at jeg ikke bare eksisterer, men at jeg faktisk må leve opp til noe og fordi jeg kjenner konsekvensene. 
Straff er det som skal få meg inn på rett spor om jeg beveger meg utenfor de fastsatte rammene; glemmer plikter, bryter avtaler eller oppfører meg ufint. Straff skal alltid stå i forhold til forseelsen og oppleves rettferdig. Mannen må også kunne irettesette verbalt for at det mentale skal være tilstede som for eksempel skamfølelse og en positiv redsel for ris. Kroppsspråk er også viktig for å formidle ønsket budskap.”
-rampetepike-
Udgivet den 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar