Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 3. marts 2010

du har så deilig
og myk kropp
mine hender vandrer
over hele deg
du nyter
 
jeg vil
komme til deg
komme på deg
og i deg
komme på
dine hender
og på din tunge
 
du er varm
svetten siler
håret er fuktig
du er våt
 
våre safter
skal snart
forenes
 
jeg presser meg
inn i deg
for siste gang
 
veldig sakte
jeg kjenner
at du er på vei
 
nå kommer vi
sammen
et felles
fyrverkeri utløses
 
kroppene våre rister
og vi tømmes for safter

2 kommentarer: