Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 4. august 2010

herlig gjensyn
det er august

med sommerbrune
kropper

denne gang
enda mer
modne og klare

jeg ser
nyter
tenker
fantasérer

vet at noen
er blitt 16
i løpet av sommeren

også du
jeg ser
du har vokst
på alle måter
og områder

jeg husker alle
våre klinestunder
godt skjult
for de andre

herlig beføling
utenpå klærne

dine knopper
stod i spenn

sammen med
mitt blodstive lem
under en løs shorts

fuktigheten
en liten flekk
utenpå din bukse

nå skal det skje

Ingen kommentarer:

Send en kommentar