Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

tirsdag den 18. maj 2010

Du og jeg, nakne

Så var vi her igjen
du og jeg, nakne.

Glemt er hele verden
det er bare oss to.

Hva bryr jeg meg om verden
når jeg er kåt på deg?

Klær er bare i veien
men de pynter opp sofaen vår.

Filmen på fjernsynet går videre
mens vi driver med vårt.

Et kyss, så ømt og lett
som leder til så mangt.

En hånd som stryker myk hud,
den vet hvor de erogene sonene er.

Velkjent kropp, trygt og godt.
Så velkjent at vi ikke trenger lang oppvarming.
Vi gjør det bare for gleden og kosen.

69. Den deilige stillingen.
Kan ikke ta imot uten å få lyst til å gi igjen.

Det ligger jo der, rett foran nesa mi
dufter og frister og venter på tunga, på munnen.

En lang, deilig stund ligger vi motsatt
og bruker munn på hverandre.

Kroppen din, så deilig og myk.
Du så deilig og kåt.

Når inntrengningen endelig skjer
stønner vi begge,
jamrer med øynene halvt lukket
vrir oss i nytelse.

Kjønnene passer så inderlig godt sammen,
kroppene som slynger seg rundt hverandre også.

De kjenner hverandre så godt,
vet når den ene nærmer seg
vet å holde igjen
vet å vente
slik at begge kan styrte ut i en eksplosjon.

Så synker vi sammen
tilfredse og tilfredsstilte

du og jeg, nakne.

Av: Berit Hagen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar