Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 23. maj 2010

min hånd ved din rygg
trådene er harde
klarer å løsne knuten

korsettet åpnes
sakte og sikkert

brystene velter fram
flotte som bare det

mine kinn
mot din herlige byste

jeg kjenner sakte på deg
over hele kroppen

nakenheten din
tirrer meg
gir så mye

stiv blir jeg
bare ved å lukke øynene

dine hender
er over hele meg
jeg tar deg dypt

våre lyster blomstrer
i vår felles hygge

sammen kommer vi
i en herlig kaskade
av kroppslige utforskligheter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar