Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 28. maj 2010

ordene mine
strømmer til deg
med ønsker om
det du vet

de neste timers slit
tapper deg for krefter
jeg vil gi deg masse tilbake

gjennom stryking av ditt hår
mine hender stryker varsomt
over dine muskler

løfter deg mykt i mine armer
styrken din kommer tilbake
når du kjenner mine lepper

sakte stiger våre krefter sammen
våre kropper smelter sammen
jeg kjenner dine dufter
etter mange mils ferd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar