Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 17. maj 2010

Søvnløshed
Af Freja Anderson

Det er aften
Jeg går til ro
Der lyder en sang
Den er anderledes
En tone
Uendelig lang
I en dirrende evighed

Jeg lukker øjnene
Sangen når mit øre
Hvis denne sang
I det mindste var en melodi
Kunne jeg vel sove
Men denne lille sang
Jager mig søvnen fra øjet

Jeg kender den lyd
Den sang
Det er lyden af stilhed
Og lyden af uendelighed
Lille og summende
Vibrerende og lidt pulserende

Som i rummet
I intetheden
Hvor alt er
Hvor intet er
Alting
Ingenting
Overhovedet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar