Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 21. maj 2010

jeg møter blikket hennes
jeg hjelper henne stå
jeg holder pusten og kysser hennes hånd

jeg ser henne rødme
hennes kinn er røde nå
jeg lukter på håret og kysser henne på pannen

det bringer meg glede
å høre henne snakke
jeg tar hånden hennes og kysser henne på kinnet

jeg føler huden hennes
jeg holder ansiktet hennes og kysser leppene
vår kjærlighet er sann lidenskap som begynner nå

jeg stryker hennes former og kysser hennes hud
våre lidenskap strømmer som sommerregn

vår kjærlighet er oppfylt når vi kysses igjen
i etterglød og omfavnelse

vi snakker om kjærlighet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar