Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 9. maj 2010

jeg vil kose
med deg

gi deg mine kjærtegn
føle kroppen din
under mine hender

ha deg over meg
og nyte oss
sammen

kjenne glattheten
i huden din
med oljen
jeg masserer deg med

varmen jeg får tilbake
når du smiler

ligge inntil deg
bare kjenne
og føle nærheten

det er
vårt livs start

Ingen kommentarer:

Send en kommentar