Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

mandag den 10. maj 2010

Du skønne rose
Af Lea Amalia Lind Elkjær

Jeg har set dig fra mange vinkler,
Jeg har set dig i mig selv.
Jeg har set dig smile, græde, le,
Smukke rose, jeg kender dig vel.

Jeg har set dig dunblød og gudeskøn,
Med morgenhår og sorte rande.
I dagens lys og nattens måneskind,
Og lært dine vaner at kende.

Elskede rose i al din pragt,
Blandt tusinder vil jeg altid kunne dig kende.
For i hele universets storhed og eksistens,
Er du den smukkeste rose, der er at finde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar