Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

søndag den 9. maj 2010

erotisk dikt
mats johansen

månen glipper ned på glaset fra nattsvart himmel
farer over fruktblomstene i bakgården
sleiker de matte husveggene på østkanten

hun ligger på ryggen, truseløs
øynene hennes er blasse av glede
klam og pustende

jeg ligger på siden og drar en kjælen hånd
over den spente pikemaven, elter de tunge (hvite) brystene
bruker tunga bak øret hennes; småbiter

kyssene er tunge, heftige i spill
hun griper meg i håret
tvinger meg ned på ryggen, ertende

river meg i kroppen, dominant
knar meg med huden
drar seg nedover, brystene tenner meg

griper meg i staven lik kjerringa
river meg opp/ned; elter meg
og så smiler hun, vi kysser

hum famler om meg med tunga
føler meg med munnen
jeg dykker i leppene hennes

favner om hverandre, rundt hverandre
griper tak i myk, våt hud
svette følelser klistres mot lakenet

jeg drar henne over kjønnet
kiler tappen, drikker henne glad
varme klynk djupt nede i halsen

bløtt legger jeg henne på rygg i dynehavet
slingrer meg tungt; svett på henne
hun slipper meg lekent inn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar