Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

torsdag den 6. maj 2010

dine ord og varme tanker
setter min fantasi i gang

du skulle vært her nå
jeg venter tålmodig

og gleder meg
til å se deg
klemme rundt deg
ta på hele deg

og bare nyte
livets goder

1 kommentar:

  1. Ja.. Var det nå bare så at man bare kunne nyte - alt det gode livet har å by på.. Hvis man tørr..

    SvarSlet