Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

lørdag den 8. maj 2010

Af hele mit hjerte
Af Josephine Jubelsky Andreasen

Det står skrevet i mit smilende ansigt
Jeg siger det med mine lange kys
Med mit kærlige blik i den gnistrende tavshed
Og i alle de rosende ord jeg smider om dig om mig
Jeg siger det, som jeg har på hjerte, men ikke tør sige

Med dit trylleri lokker du næsten ordene ud af mig
Trækker i de tråde som bevæger mig
Målløs sidder jeg tilbage i skæret fra dine øjne
Der lyser af nyforelskelse og samtidig dybtfølt kærlighed
Hvor længe har du elsket mig?

Mine ord sidder lige på tungen, de ord der er til dig
Og du kan se det, det lyser ud af mig, hvad jeg føler
Jeg ved, at du vil høre mig sige det højt
Men jeg kan kun sige det, når jeg ikke kan holde på det længere
Jeg vil ikke sige det, fordi du siger det
For så betyder det intet, og jeg har misbrugt de ord for tit

Jeg vil sige det af hele mit hjerte, når det er det eneste i verden
Der er at sige
Når jeg med sikkerhed ved, at der ingen vej er udenom
End at skulle sige det
Og du må vide
At det at jeg ikke siger det, selvom alle ved det
Betyder kun, at du virkelig betyder meget for mig
Og det er endda for svagt et udtryk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar