Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

fredag den 7. maj 2010

Uden dig
Af Josephine Jubelsky Andreasen

Du er her ikke nu
Men du efterlader mig
Med et duftspor
Af fløjlsblød,
Forunderlig magi
som jeg følger
Ikke blindt
Men med mit hjerte

Og du efterlader mig
Med strøtanker
Om det korte skakspil
Vi alle er brikker i
Selvom vi to
Ikke spiller et spil

Det føles altid
Som om du efterlader mig
Midt i et kys
Og vi får aldrig rigtig sagt
Hej eller farvel
Fordi alting er én stor
Varm og hjertelig
Omfavnelse

Og når du efterlader mig
Lader du mig aldrig være alene
Du er altid i mine tanker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar