Om mig

Mit billede
Oslo, Norway
Nysgjerrig. Autodidakt. Frilanser. Musiker. Skribent. Meningsfull. Byråkrat. Meg selv, på de fleste plan, med stor nysgjerrighet for livet utenfor det såkalte normale. Tilhenger av det rettferdige og samarbeid på tvers av alt. Leser og skriver der jeg har lyst. Fetisjist, hedonist, eksibisjonist, og biseksuell. Pround to be a member of FRI/LLH, Sex&Politikk, SMil Norge og Oslo BDSM! ⊙ Oslo C · steneanker@gmail.com steneanker.wordpress.com

onsdag den 5. maj 2010

sakte legger du
deg på min arm

du ser på meg
jeg ser du er trett

fører hånden min
lett igjennom håret ditt

øynene lukkes
du nyter

hånden min
vandrer videre
over din nakne kropp
huden er varm og het

brystene dine er myke
vortene stivner og blir harde
du stønner svakt

stemmen er hes
når du hvisker
noen få ord til meg

jeg gjengjelder dine ord
og tar de med meg
inn i våre felles drømmer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar